Onderwerp: een Belgische beginner...
Hallo allen,
Zoals zovelen ben ik reeds geruime tijd aan het meelezen en vond ik het na verloop van tijd toch ook eens het moment om me eens voor te stellen.
Mijn naam is Tim en ik ben voor velen onder jullie van beneden de landsgrenzen. (Zitten er hier trouwens veel Belgen op dit forum?)
Ik ben 33 jaar en sinds een aantal jaren loop ik regelmatig (op recreatieve basis). Vorige winter heeft een vriend mij warm gemaakt voor de mooie sport die MTB is. Ik ging in principe vorige winter een offroad duathlon doen maar een blessure heeft mijn voorjaar omvergegooid...
Naast lopen en fietsen ben ik dan ook enkele maanden terug beginnen zwemmen.
Aangezien ik mezelf op dit forum heb aangemeld speel ik ergens met de gedachte om ooit eens een triatlon te volbrengen, daar ik eigenlijk alle drie de sporten wel leuk trainen vind.
Ik zoek mijn weg nog wat in dit forum maar ik zit wel nog met veel vragen zoals daar zijn:
* Wanneer koop ik mijn eerste racefiets (en welke moet dat dan worden)?
* Hoe plan je een seizoen in? ik ben nu een beetje doelloos aan het trainen en dat is niet echt motiverend... ik ken wel een aantal websites waar wedstrijden opstaan enzo, maar ik zie er zo geen begin aan.
* Ik ben eens terechtgekomen op een thread van aanbevolen leesvoer...zijn dit ook echt tips voor (complete) beginners...
* Sluit ik mij aan bij een club of niet (biedt dit echt zijn voordelen?)
Zoals jullie zien, veel vragen maar ik vermoed dat daar gaandeweg wel antwoorden zullen op komen.
Sportieve groet,
Tim