1,676

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

De fiets komt bij een vriend te staan die in Elst woont. Dit is letterlijk naast het parkoers van Amerongen. Ik weet even niet welke banden er op zitten maar er zaten voldoende hoge noppen op. Moet me hier nog verder in verdiepen.  In ieder geval bied het weer nieuwe trainingsmogelijkheden, lol met een goede vriend en nieuwe wedstrijdmogelijkheden smile

#enjoylife

1,677

Daar heb ik 2 weken terug gereden, superroute. Als je een keer gaat mag je het best laten weten... ga er graag weer een keertje heen. De naastliggende ronde van Kwintelooijen en Rhenen moet ik nog afwerken en de ronde van Leersum zijn ze nu aan het upgraden/herzien. Groot feest daar qua onverhard genot.

1,678

Absoluut smile Kan ook niet wachten tot ik 'm er heb staan wink

#enjoylife

1,679

rinke schreef:

Wel even een sticker kopen om bij te dragen aan de nieuwe routes!  cool

1,680

Nog niet echt gekocht, maar aan het uitproberen, ISM Adama Breakaway. t.o.v. mijn huidige Bondtrager Hilo RXL Speed Dial nu al een flinke verbetering. Misschien dus binnenkort een Bondtrager Hilo RXL Speed Dial te koop!!!

1,681

Aan het testen met een nieuw zadel!

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

1,682

Dennis Florussen schreef:

Ik heb dit zadel een tijdje op mijn fiets zitten. Na de eerste twee ritten stond ik op het punt om hem te koop te zetten, ik zat er absoluut niet goed op. Toen heb ik nogmaals de gedachte achter het zadel gelezen en nog wat gepield aan de afstelling en inmiddels heb ik redelijk wat triathlons met haar afgelegd, inclusief een ironman.

Kortom, als je niet meteen je zit kan vinden, geef niet te snel op, ik vind het inmiddels een fijn zadel.

1,683

uiteraard smile

Livio Livius schreef:
rinke schreef:

Wel even een sticker kopen om bij te dragen aan de nieuwe routes!  cool

#enjoylife

1,684

Maca944 schreef:
Dennis Florussen schreef:

Ik heb dit zadel een tijdje op mijn fiets zitten. Na de eerste twee ritten stond ik op het punt om hem te koop te zetten, ik zat er absoluut niet goed op. Toen heb ik nogmaals de gedachte achter het zadel gelezen en nog wat gepield aan de afstelling en inmiddels heb ik redelijk wat triathlons met haar afgelegd, inclusief een ironman.

Kortom, als je niet meteen je zit kan vinden, geef niet te snel op, ik vind het inmiddels een fijn zadel.

De eerste rit was inderdaad nog wat wennen, hij afgesteld op mijn zitvlak met zo'n drukmeting hoes over je zadel en hij zou goed moeten staan, dus het is nu een kwestie van wennen.

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

1,685

http://cdn.shopify.com/s/files/1/0181/0353/products/IMG_2370_grande.jpg

Kadootje voor mezelf, losse tri-top.

Waarom verkopen ze al dat leuke spul alleen overzees...

1,686 Laatst bewerkt door ronnyke (03-09-15 10:18:15)

Ziet er in elk geval mooi uit.

1,687

Gave kleding Linda! Welk merk is dat?

1,688

Ja, echt heeel leuk Linda!

1,689

Net een speedairo RS  van casco besteld ik hoop hem tegen eind deze week te hebben zodat ik er zaterdag in Almere mee kan starten.

1,690

Ik moet het laten bij een tubetje McNett Black Witch neopreenlijm. Maar daarmee stel ik dan wel de aankoop van een nieuw wetsuit voor 2 jaar uit. Even alle nageltjes en kleine schades op de naden rond de armen aangepakt. Volgende week flikker ik hem weer in de Waddenzee (terwijl ik er zelf in zit!!). Laatste triathlon van het seizoen. Zin an.

1,691

Dorter schreef:

Ik moet het laten bij een tubetje McNett Black Witch neopreenlijm. Maar daarmee stel ik dan wel de aankoop van een nieuw wetsuit voor 2 jaar uit. Even alle nageltjes en kleine schades op de naden rond de armen aangepakt. Volgende week flikker ik hem weer in de Waddenzee (terwijl ik er zelf in zit!!). Laatste triathlon van het seizoen. Zin an.

Ik heb net ook weer een tube Black Witch binnen voor de broodnodige reparaties, prima spul.

1,692

Ik heb reparatiespul van Tear-Aid gehaald. Ben benieuwd hoe lang dat blijft zitten...

Is de Black Witch nog beter?

1,693

Denk dat de meeste reparatiesetjes wel okee zijn. Als het maar specifiek voor neopreen is.

1,694 Laatst bewerkt door Vanzella (07-09-15 09:50:46)

Even reclame maken voor Garmin. Ik had de XT 910 nu bijna 4 jaar veel gebruikt en de aan uit knop had het begeven.

Kan gebeuren, zoals gezegd intensief gebruikt in allerlei weers/weg/modder/zand/sloot etc omstandigheden. ik terug naar de winkel, om hem op te laten sturen en te laten maken.  Hij is opgestuurd en 3 dagen later krijg ik een telefoontje dat hij niet meer te repareren is, maar dat Garmin me een vervangtoestel aanbied voor 80 Euro inclusief een jaar garantie...

Dus na 4 jaar ontberingen begeeft een knopje het en ik krijg voor slechts 80 Euro een nieuwe met een jaar garantie... Garmin topservice!

Een achterkantje van die stome Iphone 4S kost al 150 euro wen dat ding gaat sowieso net 2 jaar mee, zonder ontberingen... 

Nogmaals Garmin, topservice smile

Oh ja on topic, ik heb dus een nieuwe 910XT gekocht voor 80 euro   wink

1,695

Sandra86 schreef:

Gave kleding Linda! Welk merk is dat?

Smasfest Queen! http://www.smashfestqueen.com/

Inmiddels ook overschoenen en fietsverlcihting aangeschaft, laat ik al m'n smoesjes maar alvast voor zijn.  tongue

1,696

Fietsverlichting in dezelfde kleuren als je outfit? Daar moet je een vrouw voor zijn  wink

1,697

Mooi Linda!
Die site...daar wordt je hebberig van  tongue

1,698

verjaardagscadeaus gekregen smile

http://www.wigglestatic.com/product-media/5360099556/Zoot-Ultra-Tri-Bag-2015-Rucksacks-Black-Pewter-2015-Z1502001010.jpg?w=1000&h=1000&a=7

http://www.wigglestatic.com/product-media/5360089196/northwave-scorpius-3s-black.jpg?w=2000&h=2000&a=7

http://www.wigglestatic.com/images/deuter-bikebag-III-12-zoom.jpg

#enjoylife

1,699

Er moet iemand echt van je houden Rinke  wink

1,700

Ziet er mooi uit.

En gefeliciteerd smile

Gelijk een vraagje ook, waar gebruik je bijvoorbeeld zo een rugzak voor. Tijdens je wissels of gewoon om spullen mee te nemen tijdens training oid?

Gr jay