Ga naar het forum
Triathlonforum.nl
Hét Nederlandstalig platform voor informatie, inspiratie en discussie over de triathlon-en duathlonsport
Pagina's Vorige 1 … 67 68 69 70 71 … 168 Volgende
Je moet inloggen om te reageren
RSS onderwerp feed
Berichten [ 1,701 tot 1,725 van 4,189 ]
- Maca944
- Member
- Van: Zandvoort
Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?
Jbiharie schreef:Ziet er mooi uit.
En gefeliciteerd
Gelijk een vraagje ook, waar gebruik je bijvoorbeeld zo een rugzak voor. Tijdens je wissels of gewoon om spullen mee te nemen tijdens training oid?
Gr jay
Zo'n rugzak heet een 'transitiebag' en is ontworpen om je spullen naar en van de transitiezone te verplaatsen. Dat kan op zich ook prima met een normale grote rugzak, maar mijn Huub transitiebag heeft bijvoorbeeld een apart waterdicht compartiment voor mijn wetsuit en wat andere handige opbergruimten. Het is erg prettig om alles wat je nodig in één tas te kunnen doen en op je rug mee te nemen als je naar de transitiezone fietst.
Typisch zo'n uitgave (of cadeau) als je alles al hebt maar erg graag iets wil kopen (al is het dus wel handig).
- rinke
- Member
- rinke
- Member
Maca944 schreef: Typisch zo'n uitgave (of cadeau) als je alles al hebt maar erg graag iets wil kopen (al is het dus wel handig).
hahaha [bloosmodus]...... Inderdaad daar komt het wel op neer. Had dus sowieso een nieuwe tas nodig maar als je dit dan kan vragen van je ouders en schoonouders dan is het een mooie luxe om netjes alles gesorteerd te kunnen hebben. Een noodzaak is het absoluut niet, een mooie toevoeging op alle luxe wel....
[/bloosmodus]
#enjoylife
Haha dat zijn de beste cadeaus ja.
Verder dank voor de heldere uitleg. waterdicht klinkt wel handig ja.
- rinke
- Member
Jbiharie schreef:Haha dat zijn de beste cadeaus ja.
Verder dank voor de heldere uitleg. waterdicht klinkt wel handig ja.
Als je een eenvoudige waterdichte tas wilt hebben (zonder compartiment) dan kan ik je deze ook aanbevelen:
www.dare2tri.eu/accessoires/dare2tri-waterproof-sportsbag.html
Heb deze bij mijn wetsuit gekregen en gebruik 'm als zwemtrainings tas... voor wedstrijden zou je dan je natte spullen in een vuilniszak mee terug kunnen nemen
#enjoylife
- Van: Kapelle
Gefeliciteerd met je nieuwe spullen maar vooral ook met je verjaardag, Rinke!
Mijn aankoopactiviteiten van vandaag betroffen het zoeken naar McNett Black Witch om een paar kleine dingetjes aan mijn wetsuit te repareren (dank voor de tip hierboven ergens). Er zijn webshops die € 7,50 vragen voor het opsturen van een tubetje, ja, dahag, dus het staat nu op mijn verlanglijst bij Bol. Daar kom ik binnenkort wel aan het bedrag voor gratis verzending. Iemand nog een boekentip misschien?
Louise
- rinke
- Member
Louise schreef:Gefeliciteerd met je nieuwe spullen maar vooral ook met je verjaardag, Rinke!
Mijn aankoopactiviteiten van vandaag betroffen het zoeken naar McNett Black Witch om een paar kleine dingetjes aan mijn wetsuit te repareren (dank voor de tip hierboven ergens). Er zijn webshops die € 7,50 vragen voor het opsturen van een tubetje, ja, dahag, dus het staat nu op mijn verlanglijst bij Bol. Daar kom ik binnenkort wel aan het bedrag voor gratis verzending. Iemand nog een boekentip misschien?
Louise
bedankt Joe Friel heeft altijd wel goede trainingsleer boeken die makkelijk lezen... (ook via Bol.com)
#enjoylife
- Van: Deventer
Louise schreef:Gefeliciteerd met je nieuwe spullen maar vooral ook met je verjaardag, Rinke!
Louise
Hahaha, daar heb ik het ook gekocht. Samen met wat boekjes van Borre voor de kleine jongen. 20 euro zo vol.
- Maca944
- Member
rinke schreef:Louise schreef:Gefeliciteerd met je nieuwe spullen maar vooral ook met je verjaardag, Rinke!
Louise
bedankt Joe Friel heeft altijd wel goede trainingsleer boeken die makkelijk lezen... (ook via Bol.com)
Boek van Chrissie Wellington al gelezen? Of Iron War?
- Van: Kapelle
Jullie moeten van betere huize komen om zo'n leesverslaafde als ik nog van advies te dienen, hoor, want die heb ik allemaal al lang uit Nouja, van Friel niet alles, maar wel al twee: z'n bijbel en 'Fast after 50'. En Borre ken ik nog niet, trouwens, maar daar ben ik ook niet helemaal de beoogde lezer van, geloof ik .
Louise
- Van: Deventer
Gisteren die casco helm binnengekregen en man die zit lekker. Hoop dat hij tijdens het fietsen ook zo zit natuurlijk maar het zou me verbazen mocht het niet zo zijn.
- rinke
- Member
ronnyke schreef:Gisteren die casco helm binnengekregen en man die zit lekker. Hoop dat hij tijdens het fietsen ook zo zit natuurlijk maar het zou me verbazen mocht het niet zo zijn.
Wees niet bang, dat zit ie!! Echt de beste helm die ik me ooit heb aangeschaft
#enjoylife
- Maca944
- Member
rinke schreef:ronnyke schreef:Gisteren die casco helm binnengekregen en man die zit lekker. Hoop dat hij tijdens het fietsen ook zo zit natuurlijk maar het zou me verbazen mocht het niet zo zijn.
Welke hebben jullie en wat maakt het dat deze zo goed zit?
- rinke
- Member
Maca944 schreef:rinke schreef:ronnyke schreef:Gisteren die casco helm binnengekregen en man die zit lekker. Hoop dat hij tijdens het fietsen ook zo zit natuurlijk maar het zou me verbazen mocht het niet zo zijn.
Welke hebben jullie en wat maakt het dat deze zo goed zit?
Casco Speed Aero.... In de helm zit een klein netje waardoor de helm als het ware boven je hoofd 'zweeft'. Hierdoor drukt de bovenkant van schuim dus niet direct op je hoofd en dit resulteert in een geweldige fit... Mocht je nog naar bikemotion gaan, gewoon eens opdoen daar
#enjoylife
- Maca944
- Member
rinke schreef:Casco Speed Aero.... In de helm zit een klein netje waardoor de helm als het ware boven je hoofd 'zweeft'. Hierdoor drukt de bovenkant van schuim dus niet direct op je hoofd en dit resulteert in een geweldige fit... Mocht je nog naar bikemotion gaan, gewoon eens opdoen daar
Ok, ik zal er eens een passen, ben benieuwd. Bike motion is ook een goede tip, altijd leuk. Al zie ik dat dat in het weekend van de marathon van Amsterdam is die ik eventueel nog zou willen doen.
Ik heb de speedairo Rs en idd als ik die vergelijk met mijn anders helmen geeft die een volledig ander gevoel. Ook de lens is heel helder. Heb er net een klein stukje mee gereden en hij bleef goed op zijn plaats zitten dus meer moet dat niet zijn. Ook de sluiting is wel handig.
1,718 Reactie door Jbiharie 10-09-15 11:22:51 Laatst bewerkt door Jbiharie (10-09-15 11:23:14)
Gister een eerste zwemtraining meegedaan met TVS90, tri vereniging in spijkenisse.
Lekker druk en allemaal aardige mensen. Gelijk wat goede tips gekregen.
Voor de gelegenheid maar een brilletje gekocht alvast en daarmee mijn eerste officiele aankoop in deze sport haha
Een speedo brilletje
Brilletjes is eigenlijk iets onmisbaar vind ik. Ik heb zelf nu de arena viper en vind deze zalig zitten nog beter dan mijn zoggs of TYR brilletjes.
Sinds kort de eigenaar van de Arena Transitionbag, de Pack 2.0 (zie de triathlon 226 pagina)
Ook nog een raid light trail rugzak gekocht...............want in januari ga ik mijn debuut op een echte trailrun maken
Verder nog een heerlijke 5 kilo aardappelzetmeel en een grote pot eiwitten
petitmas schreef:Sinds kort de eigenaar van de Arena Transitionbag, de Pack 2.0 (zie de triathlon 226 pagina)
Ook nog een raid light trail rugzak gekocht...............want in januari ga ik mijn debuut op een echte trailrun maken
Verder nog een heerlijke 5 kilo aardappelzetmeel en een grote pot eiwitten
Ik ben ook wel fan van eiwitten.
In de ochtend een half schepje whey gold van optimum samen met beetje kwark of Griekse yohgurt. In de avond na t sporten neem ik hydra6 van grenade. Dit is 50% isolaat en 50% caseïne. Mix ik ook met kwark of Griekse yoghurt. Sinds ik deze combi gebruik voel ik me spieren wat voller worden of t lijkt alleen maar zo haha
5 nieuwe Dura ace kettingen, enkele SRAM powerlinks, een Continental GP4000SII buitenband om weer een set compleet te maken, een Continental GP4000S tube om de kapotte vittoria te vervangen, een set Lightweight Gen3 Special Editions en een set Xentis Mark 1 TT's. Ik kan weer effe vooruit
- Van: Almere
Kijken kijken en kopen....
Bij de triathlon van Almere diverse standjes met mooi spul voor weinig, dus zojuist mijn eerste trisuit van Dare2tri aangeschaft.
En omdat t niks kostte ook nog een fietsshirtje erbij.
En o ja, zo'n enkelbandje voor je chip
Volgende week gelijk allemaal uitproberen!
pics or it didnt happen
1,725 Reactie door Hedcandy 12-09-15 19:10:50 Laatst bewerkt door Hedcandy (12-09-15 19:16:45)
- Van: Almere
Plaatje van mn tri suit met racer back:
Berichten [ 1,701 tot 1,725 van 4,189 ]
Pagina's Vorige 1 … 67 68 69 70 71 … 168 Volgende
Je moet inloggen om te reageren