Re: Challenge Almere 2015
Allen gefeliciteerd!
Dit was mijn eerste hele triathlon en ik heb er van genoten. De sfeer was super. De benen waren fantastisch. En ik ben uiterst tevreden met het resultaat.
Voorspelling was:
- zwemmen 1h 05min
- fietsen 5h 45min
- lopen 4h ????
- max 10min voor beide wissels samen.
Totaal; binnen de 11h finishen zou mooi zijn.Resultaat is:
- zwemmen 1h 08min
- fietsen 5h 15min
- lopen 4h 02min
Totaal: 10h 35min.Met name het fietsen ging fantastisch en ik heb zelden zo makkelijk gefietst over zo'n afstand. Ondanks de toch wel aanwezige wind heb ik de tweede ronde sneller kunnen fietsen als de eertse. Wel lekker trouwens de laatste 20km met de wind in de rug voordat je de wisselzone induikt.
Het lopen ging de eerste drie ronden super. De eerste 21km gingen in 1h 46min. Aan het begin van ronde vier stond de man met de hamer en die liep mee tot het einde van ronde vijf. Ronde zes heeft ie waarschijnlijk een ander slachtoffer gevonden want die kon ik nog redelijk lopen al was de snelheid inmiddels ver te zoeken. gefinished in een sfeerrijk "stadion" onder luid applaus van het enthousiaste publiek. Nu nagenieten met de beentjes op de poef.Maar..........ik zie al ruimte voor verbetering. Maar voor dat we een volgend doel op de agenda zetten eerst weer eens wat tijd in het gezin steken en andere leuke dingen doen. Het was een hele mooie dag en de resultaten smaken naar meer.
Mooi resultaat man, zeker voor een eerste. Wat heb je je Eigen fietsen onderschat. Nog een bepaalde intensiteit aangehouden of gewoon op gevoel gefietst?
En nu eerst nagenieten he