Re: Challenge Almere 2015
Ik ben ook gefinished.
In 13:00:08.
Zwemmen 00:59:35
Fietsen: 07:08:57 (4 lekke banden..)
Lopen: 04:42:51
Dik tevreden.
@Hedcandy: Plassen op de fiets...tja ik plas dus in mijn broek.
Hét Nederlandstalig platform voor informatie, inspiratie en discussie over de triathlon-en duathlonsport
Je bent niet ingelogd.
Triathlonforum.nl » Triathlons en Duathlons » Challenge Almere 2015
Ik ben ook gefinished.
Lopen: 04:42:51
Dik tevreden.
@Hedcandy: Plassen op de fiets...tja ik plas dus in mijn broek.
Ik ben ook gefinished.
Lopen: 04:42:51Dik tevreden.
Ook ik schreef een blog:
http://maryvonnevandenberg.blogspot.nl/ … l?spref=fb@Hedcandy: Plassen op de fiets...tja ik plas dus in mijn broek.
4x !!! Wat een hel ...
Over plassen op de fiets; ik drink zoveel dat ik op een gegeven moment ongeveer 3x per moet ... als ik elke keer gestopt was, had het mee een half uur extra gekost Het is toch al bijna water en met een bidonnetje water (geen sportdrank ) kan je het prima wegspoelen. Niet moeilijk doen
Overigens mooi om op sommige sites te lezen dat ze er in de VS best wel een issue van maken. Zelfs DQ's in Ironmans hiervoor ...
Gefeliciteerd met je finish!
Mooi geschreven en pakkend verslag Maryvonne!
Ik ben ook gefinished.
Ook ik schreef een blog:
http://maryvonnevandenberg.blogspot.nl/ … l?spref=fb@Hedcandy: Plassen op de fiets...tja ik plas dus in mijn broek.
wat een verhaal, echt een super finish!
Wat een verhaal, Jip, respect dat je hebt volgehouden!
Ik plas trouwens niet op de fiets, ik stap even af en probeer dan zo goed en zo kwaad als het gaat iets tussen een been en pakje door te mikken, zeg maar: pijp goed opzij trekken. Het resultaat is (denk/hoop ik) iets schoner dan op de fiets blijven zitten. Als ik naar m'n GPS-gegevens kijk, lukt dat in iets tussen de 1 en 1,5 minuut. Op mijn niveau is dat echt het probleem niet, vind ik.
Louise'
Plassen op de fiets doe ik ook niet. Stap zelfs meestal even af. Maar heb het altijd zitten als ik mijn wetsuit aanheb moet ik dus tja... Heb ik altijd een warme zwemstart
Ik ben ook gefinished.
Ook ik schreef een blog:
WOW! ik heb net je blog gelezen: niets dan respect!! 4x lek en dan nóg de drive vinden om door te gaan.. petje af!!!
Geniet van je welverdiende "rust" nu
Wow Maryvonne, je blog!!
Diep diep respect voor hoe je het geflikt hebt! Vier lekke banden en niet opgeven...wow.
Ik ga aan dit verhaal denken mocht ik ooit eens lekrijden (karma ik hoop van niet). Knap gedaan vrouw!!
Plassen in mn broek..dat zal ik moeten oefenen hihi.
Maar ik begrijp dat er ook dixi's zijn dat scheelt.
Wow Maryvonne, je blog!!
Diep diep respect voor hoe je het geflikt hebt! Vier lekke banden en niet opgeven...wow.
Ik ga aan dit verhaal denken mocht ik ooit eens lekrijden (karma ik hoop van niet). Knap gedaan vrouw!!Plassen in mn broek..dat zal ik moeten oefenen hihi.
Maar ik begrijp dat er ook dixi's zijn dat scheelt.
Ja tis een rare wereld, eerst leren ze je het af om in je broek te plassen en nu mag het weer.
Ik had er tijdens mn roei carriere ook moeite mee.. lag je met pijn in je blaas te wachten bij de start, maar in de boot plassen lukte me gewoon niet.
Mn ploeggenoten wel... altijd fijn als je daarna de boot uit t water moet tillen
Ik had er tijdens mn roei carriere ook moeite mee.. lag je met pijn in je blaas te wachten bij de start, maar in de boot plassen lukte me gewoon niet.
Mn ploeggenoten wel... altijd fijn als je daarna de boot uit t water moet tillen
Ik ben ook gefinished.
Ook ik schreef een blog:
http://maryvonnevandenberg.blogspot.nl/ … l?spref=fb
Wat een mooi verslag! Ik word er helemaal enthousiast van.
En wat bijzonder sportief dat deelnemers pompjes en banden afgeven.
Geniet van je rust!
Arnoutdv schreef:Ik herken dit zo
Klein stukje dubbelzijdig tape alvast op het startnummer plakken??
Ha! Dat is de supereenvoudige maar goede tip waar ik naar op zoek was, dank! Geen idee of het echt gaat werken, maar kwaad kan het niet.
Ik ben hier nog niet op teruggekomen. Op vrijdag heb ik over de hele breedte dubbelzuidig plakband onderaan de achterkant van mijn startnummer aangebracht. Ik heb een klein stukje losgemaakt en tijdens de eerste wissel de rest verwijderd zodat het plakgedeelte vrij kwam. Vervolgens heb ik geprobeerd om mijn startnummer vast te plakken aan mijn trisuit, maar de 'plakkracht' was niet voldoende om echt stevig te zitten. In de praktijk heb ik overigens geen last gehad van een flapperend startnummer, dus misschien heeft het stiekem toch wel gewerkt.
Het was een interessant experiment, het heeft me geen tijd gekost, maar volgens mij ook niet opgeleverd.
Wellicht was het extra gewicht van de tape al voldoende om het wapperen te voorkomen?
Wellicht was het extra gewicht van de tape al voldoende om het wapperen te voorkomen?
Dat zou ook nog kunnen. Ik ga toch maar eens experimenteren tijdens een training.
rinke schreef:Wellicht was het extra gewicht van de tape al voldoende om het wapperen te voorkomen?
Dat zou ook nog kunnen. Ik ga toch maar eens experimenteren tijdens een training.
Plak zelf altijd wat schilderstape over de boven- en onderkant van het startnummer heen, evt ook op de zijkanten. Sommige nummers scheuren soms nogal snel. Prik de gaten dan altijd door met een schaartje (vast item op het triatlon-meeneemlijstje ). Werkt voor mij meer dan afdoende. En zo'n rolletje kost geen dr*l.
Terug on-topic ik ben druk met de gedachte bezig om volgend jaar de lange afstand te doen in Almere. Ik vind het parcours ideaal voor mij en het moet er toch ooit eens van komen. De eerste stappen zijn al gezet en heb een afspraak bij de sportdieetist gemaakt, ik ben nog wel niet ingeschreven maar daar heb ik normaal gezien nog wel wat tijd voor.
Terug on-topic ik ben druk met de gedachte bezig om volgend jaar de lange afstand te doen in Almere. Ik vind het parcours ideaal voor mij en het moet er toch ooit eens van komen. De eerste stappen zijn al gezet en heb een afspraak bij de sportdieetist gemaakt, ik ben nog wel niet ingeschreven maar daar heb ik normaal gezien nog wel wat tijd voor.
Waarom een sportdiëtist speciaal voor Almere?
Early Bird Registration (until September 14th, 2015) €299
From August 15th, 2015 €329
From January 6th, 2016 €349
From March 1st, 2016 €369
From May 1st, 2016 €389
From July 1st, 2016 €409
From August 4th, 2016 €429
niet te lang wachten met inschrijven. Ik was net op tijd voor de Early bird, deze week ingeschreven.
Ik kreeg gisteren deze foto door van Almere. Mooi in zwart-wit en de snelheid goed zichtbaar, dit is vooralsnog mijn favoriete foto.
Straks de foto's van Bauke Wagenmaker doorspitten, die staan nu on-line op http://www.wagenmakers.nl/foto/index.ph … otriathlon
Nee niet speciaal voor Almere natuurlijk. Maar ik sta toch wel wat te zwaar tegenwoordig en krijg het er gewoon niet meer af. Dus hoop onder begeleiding wat gewicht te verliezen zonder al te veel spierafbraak. Maar het is al een stap in de goede richting ;-)
Wow, mooie foto!!!
Op Oypo heeft Hendrik Walda er nog eens bijna 1500 geplaatst !
schitterende foto!!!
Dat zijn heersende kuiten Maca... F*cking staalkabels. Mooie plaat.
Triathlonforum.nl » Triathlons en Duathlons » Challenge Almere 2015