Re: Actiefoto-topic
Wie de schoen past, trekt hem aan. Gelukkig zijn er geen regels voor lopen en landen. Overigens heb ik nergens over voorvoetlanding gesproken.
Hét Nederlandstalig platform voor informatie, inspiratie en discussie over de triathlon-en duathlonsport
Je bent niet ingelogd.
Triathlonforum.nl » Algemene onderwerpen » Actiefoto-topic
Wie de schoen past, trekt hem aan. Gelukkig zijn er geen regels voor lopen en landen. Overigens heb ik nergens over voorvoetlanding gesproken.
-
Gisteren tijdrit Nijeveen
Hierbij een actie foto van mij die zijn gemaakt tijdens de Zeewolde Endurance 1/4
Mooi drieluik (y)
Leuk inderdaad, zo'n drieluik! Had je je eigen fotograaf bij je?
Ik zie daar iemand mooi in je wiel hangen of was het een stayerwedstrijd?
Thnx.
Nee dit keer geen eigen fotograaf.
Heb de foto's van de fotograaf die daar aanwezig was.
Lijkt inderdaad dat er iemand in mijn wiel hangt maar had hem net ingehaald dus het lijkt zo
Finish Zwin triathlon
Daar ben ik ook overgelopen.... Maar iets later
Daar ben ik ook overgelopen.... Maar iets later
ok! wat was je tijd?
Wat een perfect georganiseerde wedstrijd was het.
Alleen het zwemmen was "oorlog"
Mijn eerste triathlon, Zeewolde... over 2 weken mn tweede, heb er zin in!
Hierbij ook mijn foto´s!
Foto van eerste wegwedstrijd, man wat dat hard
Finish bij mijn eerste triathlon in Spijkenisse
Helaas nog geen goede foto van het fietsen tijdens een triathlon! Dacht vorig jaar in huizen genoeg fotografen ze hebben gezien, maar ik zie mezelf nergens Die foto komt dus nog!
Ik kwam deze tegen, sommige mensen zijn tijdens het fietsen al behoorlijk ver heen (dit ben ik dus niet).
Haha dat is wel een instant klassieker! Misschien ook even op Slowtwitch zetten?
Haha dat is wel een instant klassieker! Misschien ook even op Slowtwitch zetten?
Ik had bronvermelding moeten gebruiken, maar ik zag de foto op Slowtwitch voorbij komen waar iemand hem op Reddit had gezien...
Mooie foto!
evrieselaar schreef:Haha dat is wel een instant klassieker! Misschien ook even op Slowtwitch zetten?
Ik had bronvermelding moeten gebruiken, maar ik zag de foto op Slowtwitch voorbij komen waar iemand hem op Reddit had gezien...
En voor als je wat creatieve geesten aan het werk wilt zien, kijk eens naar de thread op Reddit: https://www.reddit.com/r/photoshopbattl … wrong_way/
En dan houd ik op, want het heeft verder niet zo heel veel met actiefoto's te maken.
En voor als je wat creatieve geesten aan het werk wilt zien, kijk eens naar de thread op Reddit: https://www.reddit.com/r/photoshopbattl … wrong_way/
Hilarisch! Geweldig zeg, wat een creativiteit!
Whahaha
Ben benieuwd wat het forum van mijn TT-houding vindt?
In deze houding de hele van Almere gedaan dus het is prima vol te houden. Nooit een meting gedaan dus mogelijk is er nog winst te behalen.
Ziet er goed uit. Als je met deze houding nog goed kan lopen na het fietsen dan zou ik niets veranderen. Je rug is mooi horizontaal, helm sluit aan op rug, je kan nog lachen (of is het een grimas ). Ik neem aan dat je zadelhoogte goed is? Gevoelsmatig zou je je aerobar nog iets lager kunnen zetten, dat is het enige wat mij opvalt.
Ongeveer 150 meter voor de finish ging deze Karel de sprint met me aan en dat kon ik niet laten gebeuren. Het ging hier niet om de overwinning, maar om plek 62 in de wedstrijd.
Afgelopen zondagmorgen: Vrije training op het TT-circuit.
Afgelopen zondagmorgen: Vrije training op het TT-circuit.
GAAAAAAAAAAF
Triathlonforum.nl » Algemene onderwerpen » Actiefoto-topic