Re: Marathon
Ik had vooral de avond ervoor en `s morgens veel te veel gegeten, `s morgens ook veel te veel gedronken.
Je leest - althans dat is wat ik eruit oppikte:) - veel dat mensen te weining eten en drinken voor de marathon zelf, dus daarom veel gestapeld. Maar dat was voor mij echt veel te veel.
Volgende keer ga ik gewoon `s avonds van te voren een klein pasta-tje extra nemen, en `s morgens heel licht ontbijten, bidonnetje vloeibare voeding voordien en tijdens de loop gewoon netjes elke 45 minuten tot 1u een flesje Actioncare Extra en dan heb ik meer dan voldoendeIk zag trouwens wat mensen lopen met een soort elastische draagtas voor een bidon, net boven de heupen waar de bidon vast in klemt op de rug. Dat lijkt me wel handig, weet iemand wat die dingen zijn?
Die grote bidonnen op je rug is waardeloos. Schudden door het gewicht veel te veel heen en weer. Beter is gordeltje met meedere flesjes. Voor lange duurlopen heb ik er eentje met 8 flesjes. Per flesje iets van 200 ml. Zoek maar eens op internet.
Tijdens marathon loop ik zonder. Pak alles aan wat is te pakken kan krijgen en dat werkt goed.