willem schreef:Alpe d'Huez triathlon!! Schitterend stuwmeer van 14 graden om in te zwemmen, mooie aanlooproute waarin je hard kan knallen richting de Alpe en dan de Alpe d'huez op. Boven lopen op de sarenne, is even afzien maar erg mooi.
Wedstrijd is goed georganiseerd, bidons tijdens het fietsen, ik had m'n ketting eraf en die sloeg krom tussen kranck en frame, door de mavicwagens die meerijden een nieuwe ketting eropgezet (gratis!!) Na de finish een overvloed aan lekker eten en drinken.
Aanradertje!!
Ja; Alpe d'huez Tri is de mooiste klotenwedstrijd* die ik ken... Wegens speling van het lot moet ik volgende jaar weer heen... Bah!
Vond Almere ook fantastisch. Dat vlakke staat me wel aan. Beetje wind erbij, en harken met die grote plaat. Ameland is ook nog steeds een supermooie wedstrijd, dit jaar stond ik voor het eerst aan de kant (natuurlijk bij de strandopgang, want die doen het meest pijn ), maar vind de omgeving, de sfeer en het parcours supermooi. (ohja, en het Amelander uitgaansleven natuurlijk; Leve het Off-season...)
Stein; ook mooi. UT Teamtriathlon; hardstikkene leuk. Nieuwkoop, Nijeveen, pfff...
Ik kan niet keizen...
*def.; een wedstrijd waar je met warme gevoelens aan terug denkt, terwijl je het onderweg meerdere malen vervloekt, dan wel verwenst hebt vanwege het idiote parcours. Je denkt "Nooit weer", maar tuint er een jaar later gewoon weer in...
Ik las, bedacht, las nog een keer, checkte m'n bronnen, bedacht me nog een keer,
en postte toen pas...
Mocht het resultaat de admin toch niet bekoren, dan hoop ik dat dit product van consciëntieuze overdenking niet IN STILTE wordt gemodereerd.