Onderwerp: Triathlon Websites
Om mijn eeuwige zucht naar nieuwe informatie te proberen te stillen, ben ik benieuwd welke sites iedereen zoal bezoekt voor hun information needs. Denk tech/race/training/algemene info.
Dank!
Hét Nederlandstalig platform voor informatie, inspiratie en discussie over de triathlon-en duathlonsport
Je bent niet ingelogd.
Triathlonforum.nl » Algemene onderwerpen » Triathlon Websites
Pagina's 1
Je moet inloggen om te reageren
Om mijn eeuwige zucht naar nieuwe informatie te proberen te stillen, ben ik benieuwd welke sites iedereen zoal bezoekt voor hun information needs. Denk tech/race/training/algemene info.
Dank!
De usual suspects: dit forum, Slowtwitch.com, DCRainmaker.com, Ironman.com, site/nieuwsbrief NTB, en ik volg een paar interessante lui op Twitter. Verder het forum van Fiets.nl, maar dat is dus alleen fietsen. En ik ben zelf de webredacteur van Vrouwentriathlon.nl, dus die site vind ik ook héél goed
Louise
Rainmaker is de bom inderdaad! Dank Louise, ik zal vrouwentriatlon gaan volgen!
De meeste van bovengenoemde plus nog wat anderen:
Aerogeeks.com
TriRig.com
Aeroweenie.com
BestBikeSplit.com
Ook een handig compendium van allerlei wedstrijduitslagen: Athlinks.com
www.swim-bike-run.nl Mijn persoonlijke blog. Check maar eens of jullie hem interessant vinden. Tips zijn welkom.
groeten,
Dominique
Slowtwitch kijk ik vaak. Het forum is wel georiënteerd op de lange afstand (al is dat hier ook redelijk het geval). Zit een hoop ervaring daar.
www.swim-bike-run.nl Mijn persoonlijke blog. Check maar eens of jullie hem interessant vinden. Tips zijn welkom.
groeten,
Dominique
Dominique, bij deze een tip: jat geen content van andere sites / auteurs. Da's niet tof.
Rainmaker maar eens proberen dan.
Slowtwitch kijk ik vaak. Het forum is wel georiënteerd op de lange afstand (al is dat hier ook redelijk het geval). Zit een hoop ervaring daar.
swim-bike-run.nl schreef:www.swim-bike-run.nl Mijn persoonlijke blog. Check maar eens of jullie hem interessant vinden. Tips zijn welkom.
groeten,
Dominique
Dominique, bij deze een tip: jat geen content van andere sites / auteurs. Da's niet tof.
En het was al niet zo'n best artikel
Nog meer kopietjes trouwens:
http://www.tri-experience.com/nieuws/ri … de-ochtend
https://www.annicvw.com/business/21-tips-voor-succes/
Pagina's 1
Je moet inloggen om te reageren
Triathlonforum.nl » Algemene onderwerpen » Triathlon Websites