Hallo Jos,
Is een beste lijst geworden! Alvast wat opbouwende kritiek: de buitenlandse wedstrijden lijken zich te beperken op allen Ironman wedstrijden, de hotlist van de ETU ontbreekt vrijwel compleet. Geen enkele van de willekeurig opgezochte wedstrijden stond er tussen, behalve Kalkar: Lissabon, Kopenhagen, Sluchtsee, Walchsee, Strathclyde, Glasgow... Verder staat Rotterdam er alleen in als WK Para, en niet als EK of Nederlandse qualifier voor volgend jaar. De Rotterdam 010 wordt niet gevonden als je zoekt op Rotterdam. Ik mis ook de Xterra en Powerman evenementen.
Verder valt me op dat de site bij vlagen erg langzaam is, en als ik een filter verwijder kom ik in het hoofdscherm met alleen de eerste maanden (?) in plaats van alles. Ik denk dat dat eerste scherm sowieso lastig is om te doorgronden, zou die verwijderen.
Wat viel me nog meer op: ik kan wel filteren op alleen Belgie, maar niet alleen Nederland. De kleurtjes in de linkerbalk zijn me onduidelijk en voegen denk ik weinig toe, je haalt de afstanden 1/4 en OD door elkaar: 1/4 is een kilometer zwemmen, OD anderhalf. Bovendien heet een OD tegenwoordig geen OD meer maar de Standaard Afstand. Zou het handig zijn om in het kopje ook de plaats van het evenement te vermelden?
Al met al zou dit met een complete lijst een erg nuttige site kunnen zijn!