Jvermond schreef:Ik heb hem in 2014 gedaan en toen was er niet veel publiek bij het fietsparcours. Het weer was ook niet best. Ik vond het wel saai om 7 rondjes te rijden in windkracht 5 op mijn wegracer, maar ik zou hem nog wel een keer willen herhalen op mijn nieuwe fiets bij betere weersomstandigheden want het asfalt is wel heerlijk.
Hmmm toen was ik er ook, en er viel dacht ik een regenbuitje tijdens het lopen, maar in mijn beleving waren de omstandigheden juist ideaal...
Klein beetje wind, en het op en neer parcours was lang niet zo vervelend als ik vooraf bang voor was. Elke keer lekker liggen tot het viaduct, even staan op de "klim" en dan weer lekker liggen naar het keerpunt op perfect asfalt en ondertussen de "concurentie" peilen... Publiek bij het fietsen was er alleen op het keerpunt in Leiderdorp zelf inderdaad.
Lopen was wel een echt leuk parkoers, een beetje slingeren langs de huizen, het water en het finish gebied, met een paar bruggetjes en dan 4 rondjes...
Goed georganiseerde wedstrijd en zeer betaalbaar. Wel zelf je drinken en eten verzorgen! alleen tijdens het lopen zijn er drinkposten.