Dennis Florussen schreef:mstyz schreef:Dennis Florussen schreef:hahaha toppers!!!!!!!!!!??????????????, Ronny.. dan heb je toch een verkeerd beeld voor je over mij,
[...]
Maar je zal zien dat bijna geen week er uit eindelijk zo uitziet.
Hi Toppertje Dennis,
Dat van die week die nooit zo gaat als je verwacht, herken ik enorm. Dus uiteindelijk doe ik meestal maar wat ;-) Kunnen in Bilzen bekijken wat Top-strijd we kunnen leveren. Heb er al zin in!
-- M
Andere topper,!
Ik probeer echt wel structuur in mijn training te houden, maar ja... werk, dagelijks leven, van die tussendoor afspraken,ed. gooien wel eens roet in het eten.
Ja ik heb er ook al veel zin in, ben benieuwd hoe het zal gaan, maar eerst nog de marathon van Zeeuws Vlaanderen met finish in mijn woonplaats.
Ga jij ook in Rotterdam, 24 juli, aan de start staan, ik neem aan van wel, ik heb me ingeschreven voor het NK Masters 40+.
Ik heb de website al een paar keer geopend. Het is vooral het inschrijfgeld wat mij afschrikt. 71e voor een OD, dat is even andere koek. Maar zeer waarschijnlijk schrijf ik mij wel in. Ik word dit jaar 39, dus als hekkensluiter van de senioren probeer ik mij tussen de jonge jongens te manifesteren. Er is nog voldoende ruimte voor persoonlijke verbeteringen, dus ik vermaak mij wel.
Die structuur. Nu mijn kinderen net iets ouder worden en net iets beter slapen, lukt het mij net iets beter. In ieder geval:
ma:*kracht en/of zwemmen
di: Loopclub 1h30 (intensief/extensief/looptechniek)
wo: *kracht en/of zwemmen
do: Loopclub 1h30 (intensief/extensief/looptechniek)
vrij: Zwemmen 1h00 + *kracht of fietsen.
za: *Fietsen duur + Lopen duur
zo: *Fietsen duur + Lopen duur
Zo ziet het bij mij er een beetje uit. Waarbij * veel variatie heeft. Doel is 12 uur trainen, maar vaak blijft het tussen de 8-10 uur hangen (Netto trainingstijd).
Na mijn vakantie naar Thailand, zal ik vanaf Maart het fietsen flink opvoeren. Want 9 weken later heb ik mijn eerste wedstrijd. Ik lig al lekker op schema, alleen mijn favoriete onderdeel fietsen mag wat verder opgefrist worden. Maar tja het is ook nog winter, hè.
-- M