Onderwerp: voorstel rondje
Bij deze dan een voorstel rondje!
Na maanden anoniem op het forum de verhalen van iedereen te hebben gelezen, leek het me wel zo fair mezelf voor te stellen. Bij deze:
Mijn naam is Bart, leeftijd midden in de jaren 30, alleenstaande vader en woonachtig in het zuiden des lands: het mooie maastricht.
Vanaf mijn 7de fanatiek gesport (hockey, tennis en lopen), ben ik een paar jaar geleden gestopt met sporten door een verhuizing naar het verre buitenland.
Hierdoor de wat standaard extra kilo’tjes aangekomen. Terug in Nederland begonnen met wat hardlopen. Na een paar evenementen (oa paar keer de damloop en de (halve) marathon van Amsterdam, in aanraking gekomen met de triathlonsport via vrienden. En na het bekijken van de Ironman afgelopen zomer hier in maastricht wist ik t zeker: helemaal mijn ding!
In maastricht een Top coach in de hand genomen. Hij geeft me de zwemlessen en maakt de weekelijkse trainingsschema’s. Nu een paar maanden verder zijn alle extra kilo’s er wel af en heb me ingeschreven voor de halve Ironman van Barcelona op 22 mei. Plan is om er later in dit jaar nog een halve te doen, op weg naar mijn ultieme doel: de Ironman 2017 in mijn mooi dorpje Maastricht!
Bedankt voor het lezen van mijn langdradige intro en iedereen alvast een mooi sportseizoen toegewenst!