Rapido schreef:Inderdaat ongeveer de helft van een Ironman inschrijving ,ik weet het en betaal het voor een goeie IM.
Maar om nu gelijk even 200 te vragen voor de eerste x ! Wat is het verschil 1/2 of een hele op het zelfde parcours dat bekertje drank of dat banaantje meer . 70 of 200 euroooootjes ...140
Wacht het wel even af of het wat wordt .
De triathlon sport gaat aardig kapot met al die absurde hooge inschrijf gelden ...
Rapido
Tsja, het glas is halfvol... of halfleeg.
je kunt nu direct gaan zeuren over die 200E... je kunt ook blij zijn dat 'we' (wij triatleten van de lage landen ) weer een hele rijker zijn, en dat achter deze wedstrijd waarschijnlijk wel een 'sterke' organisatie zit die iets wil neerzetten wat er over een paar jaar nog steeds staat, en zelfs flink gegroeid is.
Daarnaast; ik zou niet klagen over die 200E, je zou voor de grap eens moeten gaan rekenen wat het kost om een wedstrijd in touw te zetten. En dan een hele; voor 'ons atleten' is die 8-14 uur lang; voor de mensen langs de kant nog veeeeel langer. En ja, die moeten ook gevoed en betaalt worden...
De triathlonsport gaat echt niet kapot van die 'absurde hooge inschrijf gelden'...
Eerder van mensen die 'even afwachten of het wel wat wordt'.
Mzzls
HJ
Ik las, bedacht, las nog een keer, checkte m'n bronnen, bedacht me nog een keer,
en postte toen pas...
Mocht het resultaat de admin toch niet bekoren, dan hoop ik dat dit product van consciëntieuze overdenking niet IN STILTE wordt gemodereerd.