Knap dat je toch uitgelopen hebt EB86!
Jvermond, ik zie nog geen verslagje, maar wat een tijd zeg!! Super gedaan!
Ronnyke, niet je tijd gelopen zag ik maar wel gefinished! Toch netjes!
MACA944 heb ik op facebook al gefeliciteerd (Ik blijf niet bezig ), maar wat een prestatie. Zo dicht op je doeltijd en het dan gewoon afmaken!!
Mijn verslagje.
Ik was kwart over negen bij het startvak, en in plaats van te gaan staan ouwehoeren erbuiten ben ik gelijk naar binnnen gegaan stond ik lekker vooraan in het 3.00 tot 3.30 vak. Bij het hek gaan staan en zitten. Mijn vrouw en vader stonden aan de andere kant, dus ik kon tot 10min voor de start lekker een longsleeve en lange loopbroek aanhouden, af en toe een slokje water en na met Lee meegezongen te hebben was het go. 5 Powerbar gelletjes mee 2 old skool blackcurrant met caffeine voor het 30 en 35km punt en 3 vanilla-strawberry voor 10-20-25km.
37 seconden later over start-finish en eigenlijk vond ik binnen de eerste km al mijn tempo dat ik niet meer zou verlaten tot km 34. 4.30 per km. Geen hartslag meter voor mij. Ik wilde gedisciplineerd op tijd lopen en me niet af laten leiden door dingen als gevoel of hartslag. Ik voelde me helemaal niet zo goed de eerste 20km en dat was eigenlijk wel goed. Maakte het makkelijker om niet te hard te gaan.
Vanaf 20 werd het makkelijker en moest ik echt op de klok gaan lopen om niet te enthousiast te worden. Vanaf 34 mocht ik eindelijk het smuk van de 4.30 loslaten en ging ik naar 4.20-4.25 (waar ik ook direct keihard voor moest werken). Op (bijna) 40 wist ik weer waarom ik zo gedsciplineerd op mijn tempo moest lopen de eerste 34km want er schoten krampscheutjes door mijn benen.. Vanaf dat moment heb ik iets gas terug genomen (naar 4.50) waardoor mijn benen het hielden en ik kon genieten van de fans, muziek en sfeer de laatste 2km.
Zo kon ik genietend en zwaaiend naar de volle tribunes de finish bereiken in 3.11.15 (ruim 6 minuten onder mijn PR!).
Wat een sfeer, heerlijk zweet en loopweer . Heb overal water en meestal ook een paar sloken Iso op. Was top geregeld allemaal.