Onderwerp: Ready to go............
Hallo forum,
Ik ben Toot en na vele sporten te hebben beoefend sta ik voor de grootste uitdaging van mijn leven. Voordat ik dood ga wil ik een HELE triatlon hebben afgelegd. Op mijn grafsteen komt te staan. Hij was een onopvallende man, maar hij heeft wel de traitlon volbracht. Dat kunnen er niet veel nazeggen.
Ik ben inmiddels al bijna 44, maar heb een conditie van een jongeman. Op dit moment fiets en loop ik in de sportschool. Ik fiets 25 minuten lang met een gemiddelde snelheid van 40 km/uur en loop 45 minuten op de loopband met een gemiddelde snelheid van 12,2 km/uur. Daarnaast ben ik sinds kort ook begonnen met buiten te hardlopen. Is toch weer anders dan op de loopband. Ik loop dan zo'n 10 km. Ik heb al 2 keer met de 10 Engelse miles meegedaan. Mijn snelste tijd was 1 uur en 32 minuten en 43 seconden. Moet wel voor verbetering vatbaar zijn.
Op dit moment ben ik aan het sparen voor een triatlonfiets. Tot die tijd wil ik keihard blijven trainen. Daarna wil ik meedoen met wedstrijden. Eerst de 1/8 triatlon, daarna de 1/4 triatlon en zo verder uitbouwen. Ik vind het leuk om mijn grenzen te verleggen en uitdagingen aan te gaan. Door uitdagingen aan te gaan leer ik angsten te overwinnen. Na intensief te hebben getraind ben ik helemaal niet moe. Ik ben benieuwd wanneer ik de man met de hamer zal tegenkomen. Op dit moment weeg ik 68,9 kg en wil naar 65 kg toe. (mijn ideale gewicht) bij 176 cm groot). Mijn voeding laat soms wel wat te wensen over. Ik ben dol op chocolade en eet op zijn tijd iets uit het vet. Maar af en toe genieten is ook niet verkeerd. Maar ik denk wel dat ik wel iets aan mijn voeding moet doen als ik een hele triatlon ga doen.
Ik ga deze site eens goed bestuderen. Genoeg informatie over de triatlon.
Vriendelijke groeten,
Toot