Onderwerp: Verkleedmogelijkheid bij zwemwater in de buurt van Utrecht
Weten jullie of er een mogelijkheid is tot verkleden en/of douchen bij
Maarseveense plassen,
Strijkviertel
Haarrijnse plas
Ben benieuwd hoe jullie dat doen?
Hét Nederlandstalig platform voor informatie, inspiratie en discussie over de triathlon-en duathlonsport
Je bent niet ingelogd.
Triathlonforum.nl » Zwemtraining » Verkleedmogelijkheid bij zwemwater in de buurt van Utrecht
Pagina's 1
Je moet inloggen om te reageren
Weten jullie of er een mogelijkheid is tot verkleden en/of douchen bij
Maarseveense plassen,
Strijkviertel
Haarrijnse plas
Ben benieuwd hoe jullie dat doen?
Maarseveense plassen heeft kleedruimtes en douches bij het betaalde gedeelte.
Bij de Strijkviertel is er naar mijn weten geen kleed/douche ruimte
Haarrijnse plas heeft wel kleedruimtes, douches weet ik niet precies.
Ik weet overigens niet wat je met een kleedruimtes bedoeld maar toiletten vallen bij mij ook onder kleedruimtes.
Waar je trouwens ook nog leuk kan zwemmen is Cattenbroekerplas, bij Woerden (gezien je in het midden van het land, nabij Utrecht woont)
Wc's tellen inderdaad ook ;-)
Die bij de haarrijnse plas, staan die in de buurt van Key West Beachhouse?
Ja de toiletten zitten op loopafstand van dat strandtentje, vanaf het tentje gezien zit het richting het bruggetje naar 't Lint.
Ook Strijkviertel heeft aan één kant een tentje (keet) met een wc, ik weet alleen niet of je daar zonder consumptie gebruik van kunt maken.
En hoe ik dat doe? Nou, niet. Ik bedoel: geen hokje nodig, hoor. Beetje iets met een handdoek en verder niet te preuts; plassen kan wel in het water, en douchen doe ik thuis.
Louise
Precies dat Louise!
Hele compacte omkleedhok: handdoek om heen slaan.
Ik spring wel eens in het water om mij schoner te voelen... Thuis doe ik dan wel de echte douche.
Pagina's 1
Je moet inloggen om te reageren
Triathlonforum.nl » Zwemtraining » Verkleedmogelijkheid bij zwemwater in de buurt van Utrecht