Nico0105 schreef:Op de mail die we gekregen hebben adviseren ze om een tweede paar schoenen mee te nemen.
Zou het praktisch gezien ni lukken om dit met 1 paar te doen?
Ik denk dat het pratisch bijna niet mogelijk is - zie pagina 19 van race info bulletin.
Bij binnenkomst in transitie zone (na het zwemmen) loop je naar het rek me je blauwe tas. Vervolgens ga je 15 meter door naar de tent waar je kunt omkleden. In je blauwe tas, doe je je wetsuit en zwemspullen en deze geef je ergens af (gooit het op een grote stappel tassen). Daarna loop je naar je fiets.
Je komt daarbij wel ergens langs je rode tas. Maar daar zullen ze wel streng op controleren.
Vorige jaar dacht ik tijdens de 70.3 in Wiesbaden slim te zijn. "Ik doe de elastiek met startnummer al lopende naar mijn fiets wel om!" 10 meter later werd ik gestopt door een official, stop!
Ironman wedstrijden zijn goed georganiseerd. Maar mijn ervaring is dat ze ook wel streng zijn over het naleven van de regels.
Overdracht van een start nummer aan een ander zoals edkwartet voorstelde lijkt me niet mogelijk.
http://www.triathlonforum.nl/viewtopic.php?id=4232