Het hangt er een beetje van af wat de regels van de triathlon zijn verder. Mag je je schoenen al aan je fiets (en heb je dit geoefend?) Zo nee, dan ook fietsschoenen in je fietstas, evenals je nummerband. Ik neem aan dat het een lange(re) triathlon is gezien de logistiek? Dan misschien ook wat zonnebrand (een spray kost maar een paar seconden extra).
In de looptas je schoenen, evt. sokken, wellicht een pet ofzo. Nogmaals zonnebrand kan geen kwaad. Je kunt in alle tassen ook voeding etc stoppen die je bijv in je tri-suit wilt steken (lijkt me niet heel handig om dit tijdens het zwemmen al mee te nemen). Ik deed vorig jaar een hele met 35 graden, toen had ik een bevroren fles met sportdrank gedaan inm'n looptas gedaan (al lopend uit bekertjes drinken gaat echt moeizaam bij mij). Die was uiteraard ontdooid tegen de tijd dat ik begon met lopen, maar t was nog geen thee geworden.
Streetwear zou ik wat slippers doen of gemakkelijke schoenen. Als je direct na de finish wilt douchen (wel zo fijn) dan ook de rest van de kleding die je erna aan wilt doen en wellicht een handdoek en wat douchegel.
Ben vast wat vergeten maar dit zijn de hoofdlijnen volgens mij.