Nee de houding is juist minder aggressief gemaakt ten opzichte van de voorganger van dit frame. De stack is hoger en de reach is minder ver (dus je zit minder diep en minder ver van het bracket) Een en ander kan natuurlijk wel passend gemaakt worden. Dus in dat opzicht is het zeker niet voor de pure TT'er, al hangt dat natuurlijk meer af van hoe iemand op de fiets past, etc.
Wat ik bedoelde met integratie is de trend die al langer bezig is om plekken op het frame te hebben waar je een eten/drinken of een binnenbandje etc kunt stoppen, of bevestigingspunten hiervoor zodat je niet met tape of klittenband aan de haal hoeft. De meeste TT'ers hebben hier weinig behoefte aan, als je lek rijdt is de race voorbij, en bij een korte triathlon is eten en drinken wat minder belangrijk, en voor sommige is lek rijden dan ook einde oefening, vandaar het sentiment TT/korte tri.
Hier een aantal voorbeelden van fietsen die meer aan integratie doen, het komt de esthetiek vaak niet ten goede maar ok, function before form:
Giant Trinity
Trek Speed Concept
Canyon Speedmax (nieuwe)
Scott Plasma
Felt IA
Orbea Ordu (heeft van zichzelf geen 'doosjes', maar wel bevestigingspunten bovenop, en achter de zitbus, Cervelo P-series hebben dit ook, maar alleen op de bovenbuis)