Nico0105 schreef:Warm genoeg dus voor een wedstrijd zonder wetsuit (mijn eerste)
Voor mij ook de eerste zonder wetsuit gisteren! Volgens mijn Suunto was het ook haast 150m meer dan de beloofde 1000m, maar de temperatuur was goed, een brutozwemtijd van 23:48, na 21:15 stapte ik het water uit; ging best lekker.
Dan inderdaad lekker 450m op blote voeten over het asfalt naar T1 , op de fiets en binnen een paar kilometers al op het kleinste verzet flink klimmen. Ik ben het fietsonderdeel aardig doorgekomen, maar mijn parcours is het niet.. ik had 1:26:07 nodig om de 45km af te leggen. Helaas door het zware parcours niet genoeg kunnen drinken onderweg en dat speelde me wel parten bij het lopen.
Bij elke drinkpost rustig 2 bekertjes gedronken en wat over het hoofd gegooid, met als resultaat een looptijd van 54:07. Niet wat ik ervan had gehoopt, maar gezien de hitte wel het hoogste haalbare voor die dag..
Eindtijd 2:46:52 goed voor plek 65.
Leuke triathlon, goed georganiseerd ook. Wel jammer dat T1 zo ver van de zwem-exit vandaag ligt! Voor mij was dit eens en nooit meer; ik zoek de vlakke wedstrijden wel op