Hoi allemaal ..ja ja ..ben gefinisht ...
Het was een heel erg leuk evenement , al was het wel wat frisjes .
Nerveus was ik eigenlijk niet ..
Tja ..en dan zie je hoe je die 300 meter moet zwemmen ( een makkie voor velen van jullie ) en toen
had ik zoiets van ..dat is toch best een stuk .
Het water was best koud ( 19 graden ) en vooral heel erg bruin ..jakkie .
Daar had ik toch wel moeite mee , heb dan ook schoolslag gedaan met hoofd boven water .
Een mij bekende triatleet raadde mij aan vooral wat later te starten , zodat ik het rondje zwemmen
met rust in mijn hoofd kon volbrengen .
Dat heb ik dus ook gedaan ...ging als 1 van de laatsten in het water , maar kwam er gelukkig niet als laatste uit .
De wissel was ook goed ...had gedacht dat ik het uit het water koud zou hebben , maar niets in minder waar .
Hup op de fiets ..en daar heb ik ondanks de wind heel veel mee goed gemaakt .Heb een hele bubs mensen ingehaald .
De wissel naar lopen was ook goed , geen last van stramme beentjes ..wel een beetje in mijn comfort zone gelopen .
Het was alleen jammer dat we geen chip hadden ..heb dus de losse tijden van disciplines en wissel uit de Polar
website moeten halen .
Eind tijd : 1:03
Als 1 van de laatsten het water in , tijd verlies ??
300 meter Zwemmen : +/- 13 minuten
15 km fietsen : +/- 27 minuten
3,5 km hardlopen : +/-19 1/2 minuten
Wissels 1 tot 1,5 minuut
Uiteindelijk was ik overall ( mannen en vrouwen alle leeftijden ) 98 van 198
Van de vrouwen ( alle leeftijden ) 20 van 66
In mijn leeftijd,s klasse 3 van 9 .
Was bang als laatste te finishen ..maar heb er toch zoveel achter me gelaten .
Qua zwemmen is er nog werk aan de winkel , maar dat is een mooi doel voor de winter .
Dan hoop ik dat ik in 2017 het zwemmen goed onder de knie heb ..want dit was zeer zeker lang niet mijn
laatste triatlon .