Zie hier de Fenix3 voorbij komen, vond ik ook erg mooi ding, chique ook voor dagelijks horloge. Maar vond hem prijzig (met HR) en erg dik en zwaar. Heb uiteindelijk voor de vakantie de FF735xt gekocht. Erg fijn ding en dik tevreden mee! Waren nog niet veel reviews van, maar gelukkig wel van DC Rainmaker, erg uitgebreid. Enige nadeel van de 735 tov F3 vond ik de batterijduur, maar zolang sport ik toch niet, dus dan tussentijds maar een keer opladen om te zorgen dat ik hem met het sporten volledig kan gebruiken. Wel andere watchface op gezet, zodat ik kan zien hoe het met de batterij staat, de standaard watchface geeft alleen een weergave van de batterij, die ik nu gebruik ook percentage.
Wat de topictitel betreft: vanochtend een wetsuit besteld, de Orca S6. Instap modelletje, maar ben ook nog maar beginnend triatleet. Hopelijk morgen binnen en het weekend proberen...
Maandag nog armsleeves besteld, komen hopelijk vandaag binnen. 's ochtends om half 7 naar het werk is het toch best fris op de fiets...