Heb een ook weer gehaald, ( de halve afstand ) super tevreden, wel wat tegenslagen
Zwemmen ging lekker, ondanks kramp in mijn hamstring, kon ik gelukkig met rekken en ontspannen tijdens het zwemmen wegkrijgen, na 30min klaar..
De eerste wissel was lang maarja daar heeft iedereen last van dus lekker gaan fietsen, doel was 36 gemiddeld en had het gevoel dat dit goed ging komen, bij begin van knardijk zat ik nog op 39,5, maar toen tegen de wind in. Bij de wisselzone was het gemiddelde nog 37,4, heel blij zag ik na me wissel dan ik nog 1:56 had om te finishen onder de 5 uur.
Eerste kilometer gingen goed en liep ruim onder 4:40 de kilometer, helaas ging het bij 5km mis, heftige pijn binnenkant bovenbeen, gestopt, rekken en weer lopen, dit in de 21km 3x moeten doen, hierdoor iets tegenvallende looptijd 1:45
Ging de finish over in 4:50:53, yes ruim onder de 5 uur, en een 10de plek in 45-49, wel ruimte voor verbetering dus volgend jaar weer
Achteraf ligt de oorzaak van mijn kramp waarschijnlijk in twee dingen, had te weinig gedronken op de fiets, 1300ml ongeveer en ik had loopschoenen meegenomen die alleen voor voorvoetlanding zijn ( newtons ), hier had ik in triathlon nog nooit op gelopen