Ik heb gister m'n eerste doel voor 2017 geconcretiseerd door me in te schrijven voor de marathon van Rotterdam. Ik wil nog één keer proberen of het lukt, een beetje fatsoenlijke marathon lopen, dus zonder 1/3 wandelen, en dan is het wel lekker als ik gewoon thuis kan slapen en op m'n fietsje naar de start kan gaan. Ik ga de komende maanden stevig aan de slag met m'n techniek en ik ga het aanpakken volgens de marathonrevolutiemethode. Als het dan weer niet goed gaat, dan moet ik toch echt de conclusie trekken dat het niet voor mij is weggelegd.
Ik weet nog niet zo goed wat ik wil met het triathlonseizoen. Enerzijds denk ik: lekker knallen op kortere afstanden (tot maximaal de OD), dat heb ik twee jaar niet gedaan, eerst door blessureleed en dit jaar vanwege de Ironman. Regionale wedstrijdjes enzo, en gezien het geringe aantal 50+-dames daarbij moet dan een podiumplaatsje meepakken ook mogelijk zijn. Maaar ik twijfel ook nog: is dat wel voldoende uitdagend? De langere afstanden trekken ook nog wel. Dus daar denk ik nog even verder over na.
Tweede helft van het triathlonseizoen ook stevig in fietsen opbouwen in elk geval, want we hebben het begin van plannen voor een mooie, lange fietsreis in de winter van 2017/2018 (Nieuw-Zeeland). Maar dat is nog heel ver vooruitkijken!
Louise