heb gisteren mijn laatste lange duurtraining gedaan ( 30km Z1 met 3 x 5km marathontempo ), dit ging eigenlijk best lekker, heb inmiddels ook al zoveel kilometers gemaakt dat ik zelfs geen spierpijn aan dit soort lopen overhoud en dat was een jaartje geleden wel anders
Ben inmiddels 6 maanden bezig met de voorbereiding naar mijn debuut op de marathon en lig goed op schema en het gaat ook bovenverwachting goed, ik ben nooit een supergoede hardloper geweest dus dit was best een uitdaging kwa trainen.
Mijn doel was in eerste instantie onder de 3:30 te eindigen ( dat is het eigenlijk nog steeds ), paar weekjes terug nog zonetest gedaan bij Guido Vroemen ( smamiddennederland ), volgens hem zou ik met de huidige gegevens 3:20 kunnen lopen en misschien op een goede dag nog iets sneller, maar we gaan het zien
de laatste wedstrijd die ik nu gedaan heb is paar weekjes terug de 20 van alphen, hier liep ik 4:11min/km gemiddeld, ik wil proberen op de marathon mijn kilometer tijd tussen de 4:35 en 4:45 te houden ( hopen dat het lukt )