Rapido, jammer dat je (weer?) zo kort door de bocht gaat en de hele wedstrijd over 1 kam scheert.
Zwemmen in een bord soep???
Fietsen in een saaie polder? Ik ging zelfs vanuit Haarlem naar Almere om te trainen, omdat ik het parcours zo mooi vind.
Lopen over een suf parcours??? Jij loopt liever in Embrun begrijp ik. Ik vind het parcours supermooi, vooral terug langs het gooimeer.
Je had ook kunnen schrijven : Voor mij is Almere niet de ideale wedstrijd, mij te stil en te weinig publiek.
Dan is het al een heel ander vrehaal. Allen die Almere niet kennen moeten/willen nu een soort van waardeoordeel aan jouw bijdrage hangen.
Hoe kan een wedstrijd meer dan 25 jaar bestaan met een suf en saai parcours waarbij je met vermecelli achter je oren op de fiets moet stappen?
Niets is makkelijker dan iets of iemand af te kraken. Ik ben persoonlijk meer van de opbouwende kritiek, maar ieder het zijne, daar is het een forum voor. Als Almere Ironman wordt sta ik vooraan bij de inschrijving en was de 10e keer dus toch niet mijn laatste :-)
A+
Arthur