He Mireille,
Ten Boer is van wat ik me heb laten vertellen een beetje een saai en vervelend fietsparcours, en zwemmen in het zwembad. Dat laatste kan een voordeel of een nadeel zijn! Zwolle is volgens mij een leuke en redelijk populair, snel vol ook dacht ik. Ten Boer is echt heel lokaal. Ameland is volgens mij een offroad tri? Wel gaaf maar totaal anders, en heb je ook een ander soort fiets voor nodig Afhankelijk van welk onderdeel je van de estafette wil doen uiteraard. Maar een estafette is natuurlijk geen alternatief voor alles zelf doen Almere is wel gaaf om te zijn en ook te racen, ik denk dat dit je toekomstige triathlon carriere wel kan stimuleren als je die deelnemers ziet die de half/full distance doen. Maar ik wist niet dat ze ook een 1/8e hadden.
Om je keuze nog wat moeilijker te maken, je hebt in september ook de triathlon van Onderdendam, toch nog redelijk "lokaal" voor je. Was dit jaar op 3 september. Is leuk georganiseerd en hebben een 1/8e en 1/4e, een beperkt maar groeiend deelnemersveld, en een overzichtelijk zwemparcours. Ook een gezonde mix wat betreft deelnemers.