Ondertussen 2 "lessen" gehad. De lessen zet ik bewust tussen aanhalingstekens, daar ik van te voren een ander idee had bij deze lessen. Op de site staat 10 lessen, dus ging ik er van uit dat het een traject zou zijn van 10 lessen. Echter is het een doorlopend trainingsmoment met begeleiding, waarbij je per 10 keer betaal.
De lessen zelf zijn dan wel zeer uitgebreid, waarbij je echt 6 techniek oefeningen doe in de 45 minuten. Ik ben daar nog niet helemaal over te spreken, daar je niet echt feedback krijg na de oefening.
Volgende vraag daarover is: wat is er eigenlijk normaal met een techniek training? Dan bedoel ik hoeveel baantjes doe je een bepaalde training? En wat doe je dan in totaal tijdens de totale les?
Ik kan mij namelijk voorstellen dat je een totale les besteedt aan de techniek voor een hoge elleboog, met een paar oefeningen daarvoor welke diverse baantjes worden uitgevoerd. En niet 1 les met daarin 6 totaal verschillende oefeningen welke ook een heel ander effect hebben. (1 baantje benen, 2 baantjes hoge elleboog, 2 baantjes met paddles, 2 baantjes ademhaling)