Onderwerp: Voorstellen + hersenspinsels :)
Hoi
Nieuw en niet eens een triathlontype. Eigenlijk alleen een zwemmer met open water aspiraties op zoek naar tips 'n tricks om niet zelf het wiel uit te hoeven vinden. Aangezien hier wel redelijk wat open water ervaring aanwezig is, leek me dit een goede plek.
Verder: voormalig marathonloper/Rotterdam/1976.
Toen hardlooptrainingen einde vorig jaar een verplichting werden, heb ik m'n oude liefde weer opgepakt: zwemmen. Onderhand lig ik vier keer per week in het water en train in aan de hand van een fijn schema naar wat open water dingen met als hoogtepunt in september in estafettevorm het IJsselmeer over.
Alleen, de laatste keer dat ik in open water zwom, is zo'n 22 jaar geleden.
Momenteel zit ik voornamelijk nog te puzzelen op logistiek en planning. Ik woon middenin Rotterdam (lees: centrum), heb geen auto en een fulltime baan in Utrecht. Dichtstbijzijnde zijn Kralingse Plas, Rotte en Zevenhuizerplas. Waarbij de laatste de voorkeur heeft, alleen: wat te doen met kostbaarheden? En gezelschap? Ik ben een goede zwemmer, maar alleen buiten zwemmen verdient niet de voorkeur natuurlijk.
Nou ja, zomaar wat dingetjes waar ik momenteel over na zit te denken en waar ik nuttige input best fijn zou vinden.