Onderwerp: Romy
Hi!
Mijn naam is Romy, ik ben 30 jaar oud en een echte duur-sporter :-) Ik heb veel ervaring met fietsen (tijdens mijn tienerjaren veel op de racefiets, tegenwoordig vooral lange tourtochten met volle bepakking op mijn Specialized Awol, onder meer naar Rome, Santiago, dwars door Vk etc) en hardlopen (Marathon, RopaRun) en probeer nu het zwemmen onder de knie te krijgen. Schoolslag hou ik gerust meer dan een uur vol, maar Borstcrawl is echt nog wel een dingetje. Ik denk dat het met wat aanvullende training, oefening en aanpassing aan mijn materiaal mogelijk moet zijn om een halve en - op termijn - misschien zelfs wel een hele Triatlon te doen. Voor het zwemmen zoek ik momenteel begeleiding bij een lokale Triatlon vereniging. Voor wat betreft mijn fiets ben ik er nog niet uit of het mogelijk is om voorlopig mijn huidige - relatief zware - stalen ros aan te passen of dat ik misschien toch beter af ben met een meer conventionele racefiets. Misschien dat er iemand is die daar direct advies over zou kunnen geven :-)
Ik kijk in ieder geval uit naar alle wijze adviezen van doorgewinterde triatleten die ik hier ga lezen :-)
Alvast bedank en gr
Romy