Ik ben net terug, het ging lekker en het was leuk! Ik was in mijn serie 6e dame overall, en 3e 40+ (geen 50+-categorie helaas). Op dit moment heb ik van de 40+-vrouwen van alle series de 2e fietstijd (ze zijn nog wel bezig, 68 gefinisht)!
Het was ook vooral het fietsen dat super ging, voor het eerst dit seizoen weer helemaal top. En 20 km lang met inhalen bezig geweest, de een na de ander, dat motiveert wel. Ik werd zelf maar één keer ingehaald, en dat was nog door een bekende ook, hahaha! Het lopen ging ook goed, voor mijn doen - ik ben echt weer uit de dip van mei en juni, lekker gevoel is dat!
Omstandigheden waren goed, wel wat wind, maar dat gaf bij het lopen wel wat lucht en ik had er op de fiets geen last van omdat dat zo lekker ging. Ik bedoel: met goeie benen maal ik niet om een beetje tegenwind.
1e keer lopen (kleine 2,5 km): 00:12:12
Wissel: 00:02:31
Fietsen (ongeveer 22 km): 00:40:25
Wissel 00:02:02
2e keer lopen (kleine 5 km) 00:26:11 (qua klassering was dat beter dan het eerste loopstuk)
Eindtijd: 01:23:19
En het was gezellig. Het blijft een super evenement. Er gingen trouwens allerlei geruchten over de blauwalg: dat-ie alweer weg was, en dat het ook een politiek spelletjes was geweest...
Ze moesten wel een beetje improviseren, want de loopstart was over het fietsparcours en dus moest steeds de laatste fietser van de vorige startserie binnen zijn voordat er gestart kon worden. Onze start was al 40 minuten later en erna hebben ze twee startseries samengevoegd. Maar dat ging allemaal prima.
LindaRotterdam schreef:Bike 16 km 29:39
16 km, hadden jullie zo'n ander parcours dan? En vandaag nog geweest?
Louise