Onderwerp: Voorstellen
Hallo allemaal,
Ik lees al een tijdje mee en vond het tijd worden om uit de kast te komen
Mijn naam is Richard en ik ben 43 jaar oud. Woon in omgeving Rotterdam. Ik doe al vele jaren aan mbt en daarnaast iets minder fanatiek aan hardlopen. Sinds kort ook het zwemmen ontdekt. En als je dan zo met fietsen, lopen en zwemmen bezig bent kom je al snel tot een optelsom en gaat het idee van een triathlon spelen.
Op dit moment bestaat mijn training uit 2 a 3 keer per week sochtends 45 minuten zwemmen, twee keer per week savonds hardlopen en in het weekend een fietsrit aangevuld met wat woon-werk fietsen als de agenda het toelaat. Maar eerlijk gezegd schiet er nog wel eens een training bij in. Misschien niet zo indrukwekkend voor de echte atleten hier, maar als weduwnaar met twee jonge kinderen en een veeleisend beroep ben ik al blij dat dit mij lukt!
Ik hoop dat ik progressie kan boeken niet zozeer dmv het maken van meer trainingsuren (zou wel willen maar niet realistisch) maar meer door het slimmer en efficiënter trainen. En door hier rond te gluren heb ik al wat tips opgedaan. Op het moment herstel ik van een liesbreukoperatie maar zodra ik weer voluit kan ga ik mij inschrijven voor een 1/8 of een kwart en rustig opbouwen. Geen haast
Iedereen alvast bedankt voor alle hulp en info!