Onderwerp: Sander
Goedenavond Allen,
Eerst zal ik mezelf even voorstellen; Sander, deze week word ik 35, woonachtig in Utrecht. In het verleden op regelmatige basis krachttraining gedaan, zonder opgepompt te raken, maar altijd meer voldoening gehaald aan "stuk gaan".
Oktober 2017 heb ik voor mijzelf besloten om een triathlon te doen. Inmiddels ben ik druk bezig met trainen, net 8km in 37min gedaan. Dit gaat naar behoren en ik maak zeker progressie, vooral bij het zwemmen zet ik stappen
Mijn eerste doel is om een sprint triathlon te doen doen, ingeschreven voor Woerden maar sta op de reservelijst. Nu wil ik me richten op de triathlon in Utrecht, Strijkviertel. Deze is pas op 8 juli dus ik heb nog even de tijd. Ik merk dat ik regelmatig met mijn gedachten bij mijn eerste wedstrijd zit waardoor er steeds meer vragen naar boven komen. Hier alvast de meest prangende vragen waar ik nog geen antwoord op heb kunnen vinden. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen hiermee.
Aangezien ik niet ingeloot ben voor Woerden en ik toch echt heel graag een (sprint)triathlon wil doen vraag ik me af of je, als je ingeschreven staat bij de NTB meer kans maakt om ingeloot te worden?
Ik heb een keer ergens iets gelezen over het soort mouwen aan je wetsuit. Korte mouwen, lange mouwen, wat mag wel en wat mag niet. Er is hier vast wel iemand die me hier iets meer over kan vertellen.
Voor mijn eerste bericht is dit wel even genoeg nu, hoop dat jullie mij op weg kunnen helpen.
Sportieve groet,
Sander