Onderwerp: en ja hoor, valpartij met 2 fietsen
vandaag een fiest wezen ophalen in Goor (met de trein). Terug in hengelo op mijn eigen fiets naar huis gereden met die racefiets in mij nrechterhand, rustig aan dus geen probleem zou je denken. Helaas stuiterder de racefiets weg op een steen en kwam tegen mijn voorwiel aan....
Nou ben ik iemand die vaak goed valt, maar dit keer..... links en rechts hebben de pezen vlak boven de knieschijf een flinke klap gehad. Rechter triceps en grote teen (hardloospchoeen, en is dus zowat dubbel gegaan) ijn ook behoorlijk pijnlijk. bovenrug voelt ook niet helemaal lekker aan
Met andere woorden: niet trainen vanavond, en kan het de komende dagen ook wel vergeten denk ik morgen gelijk mijn fysio bellen om naar de knieen en triceps laten kijken.
voorwiel van de racefiets was recht, nu niet meer..... voor de kenners: gaat om een TCR-ONCE ltd frame van ca 850gram met een carbon platte vork van 350gram. extreem licht. Frame gaat waarschijnlijk bij Giant naar binnen om opnieuw te laten spuiten en fiest zou volledig nieuw worden afgemonteerd (ging me alleen om het frame)
*baalt er flink van
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800