Gaat goed vooruit nu
Kan sinds gisteren redelijk normaal uit bed komen, kan weer op beide zijdes liggen, alleen op mijn buik liggen gaat nog niet (en ik slaap altijd op mijn buik).
Ma: 1u tacx, ftp test. Was in december 198, in februari 242, nu 279. Watt/kg van 2.5 naar 3.6 (ook wat afgevallen dus).
Din: ochtend 1u tacx, avond 30min loopband op 15% (wandelen), daarna 20 min trappenloopmachine, daarna 25 min loopband 15%
Woe: 1u45m tacx
Don: 30m loopband op 15%, 10 min trappenloopmachine, 15 min loopband hardlopen (2-3 min en dan 1 min rust). 3 min was echt de max, dan begonnen mn ribben goed te protesteren.
Vrij: 1u tacx
Zat: 40 min zwemmen. Dat deed meer pijn dan ik gehoopt had. Strekken en de pull ging nog niet echt. Maar op rustig tempo was het wel te doen. Daarna 35 min loopband op 15%, 20 min trappenloopmachine en daarna op loopband 2x 10 min rustig hardlopen. Dat ging al een stuk beter.
Zon: 4u fietsen buiten op wielrenfiets. Heerlijk in de zon, wat heuvels meegepakt (~700 hm). Nieuw gebied voor me dus wel veel stoppen en kaartlezen, daarna 3.5k gelopen om te wennen aan het lopen met moeie bene.
Al met al ruim 12u bezig geweest. Deze week weer normaal gaan lopen, maar nog geen intensieve lopen doen waarschijnlijk (misschien een korte tempo training aan het eind van de week). En hopelijk gaat het zwemmen in de tweede helft van de week ook beter.
Oh, ik zie net dat ik dit jaar al meer uren heb gefietst dan vorig jaar (en het jaar daarvoor).