Onderwerp: Nieuwe nutrition partner voor Challenge Almere-Amsterdam
Gisteren een blog gepubliceerd over waarom ik overstap op de sportvoeding van NutriD, en vandaag zie ik het volgende bericht voorbij komen op Facebook: Nieuwe nutrition partner voor Challenge Almere-Amsterdam.
Nóg een reden waarom ik nu al blij ben met mijn overstap naar NutriD. Daardoor heb ik géén afhankelijkheid van de organisatie. Niet welk merk producten ze aanbieden en niet hoe nauwkeurig zij de bidons aanmaken.
De overstap op ongeveer 4 weken voor Almere wordt “Goed nieuws” genoemd in het artikel.
Maar de eerste gedachte die in me op komt: blij dat ik niet ben overgestapt naar High5 tijdens mijn trainingen omdat ik gebruik wilde maken van de verzorgingsposten in Almere.
Het lijkt me dus verschrikkelijk vervelend als je als triatleet een overstap gemaakt hebt om je lichaam te laten wennen aan een product van jouw wedstrijd. En dat je dan 4 weken vooraf te horen krijgt dat zij besloten hebben om een andere sponsor te kiezen.
Of je de laatste weken even nog een keer overstapt om opnieuw te wennen. Dan nog maar hopen dat je niet direct een hele jaar voorraad hebt ingeslagen aan producten die je nu misschien niet meer gaat gebruiken.
Hebben jullie ook een vaste "eigen" merk waar je altijd op vertrouwd, of switchen jullie per evenement naar wat de organisatie aanbiedt?
En, wie heeft er hier ervaring met NutriD?
Mochten jullie nog willen lezen waarom ik overstap dan kan dat hier: Waarom ik overstap op de sportvoeding van NutriD.