Onderwerp: Computervisiegebaseerde detectie van drafting tijdens het fietsen
Doe jij aan triatlon en/of duatlon?
Ken jij iemand die aan triatlon en/of duatlon doet?
Heb jij relaties met triatlon en/of duatlon?
Ken jij iemand die relaties heeft met triatlon en/of duatlon?
→ Indien je op één van deze vragen een gunstig antwoord hebt, dan kan jij of jouw kennis mij helpen!
Ik ben Simon Van den Bossche en studeer industrieel ingenieur Elektronica-ICT beeldtechnologie aan de Faculteit Ingenieurswetenschappen en architectuur aan de Universiteit Gent (België). Ik doe dit jaar mijn masterproef aan de onderzoeksgroep TELIN met betrekking tot het detecteren van drafting tijdens de fietsdiscipline bij het beoefenen van triatlon en / of duatlon wedstrijden. Daarbij is het idee om een systeem te ontwikkelen dat kan nagaan of er al dan niet gedraft (of gestayert) wordt.
Indien je vertrouwd bent of relaties hebt met triatlon of duatlon, nodig ik je graag uit om mee te werken aan mijn onderzoek. Dit kan je doen door onderstaande enquête in te vullen met betrekking tot het draften in de triatlon of duatlon.
Ik wil u alvast bedanken voor het zo eerlijk mogelijk invullen van deze enquête. Uw bijdrage hieraan wordt erg geapprecieerd. De ingevulde gegevens zijn volledig anoniem en uw privacy wordt ook gegarandeerd.
Bij vragen mag u mij altijd contacteren hieronder of via e-mail: sidnboss.vandenbossche@ugent.be
Sharing is caring
Thanks,
Simon Van den Bossche