Onderwerp: Hoi!
Bij deze stel ik me ook maar even voor :-) ben 54 jarige Rotterdamse met de ambitie volgend jaar een 1/8 te gaan doen en wie weet waar het dan heen gaat. En door het op te schrijven wordt het echt een doel.
Ik hou ontzettend van zwemmen, kan het ook goed al zeg ik het zelf. Fietsen vind ik ook heerlijk om te doen. Maar hardlopen... pfff dat gaat een dingetje worden. Dat is ook de hoofdreden dat mijn eerste ambitie bij de 1/8 ligt want 10 km hardlopen op tempo... da's voorlopig nog absoluut niet aan de orde (zelfs 5 nog niet …).
Heb nog maar net het idee opgevat dat ik mijn zwemmen en fietsen maar eens aan een doelstelling ga hangen, want dat inspireert natuurlijk best wel. Het lopen wil ik al heel lang wat beter gaan doen. Net nieuwe schoenen aangeschaft dus we gaan er voor.
Qua eerdere sporten heb ik mijn hele leven paardgereden, laatste jaren endurance (dat is lange afstand rijden dus ook duursport) en vroegah wedstrijden gezwommen. En ik ben een enorme wandelaar met onze honden. Sinds een paar weken heb ik geen eigen paard meer en nu dus ook echt de tijd om een andere uitdaging aan te gaan!