De app was echt een drama.
Werkte grotendeels niet, of je zag alleen de eerste 100 (in het begin) of eerste 50 atleten in een agegroup. Tussentijden werden heel onoverzichtelijk getoond. Zag op een gegeven moment dat Yvonne van Vlerken op 1 lag met 7:02:44 en Els Visser op 2 met 7:00:59 -1 Varv. Dat was dus de tijd van Els Visser op de vorige timing mat (-1 Varv), maar hij laat niet zien hoe op welke kms die matten zijn, en die matten liggen niet telkens op 2 km ofzo. En als je terug kijkt naar split tijden, dan zie je alleen de split tijd, en niet de totaal tijd of het verschil met de nr 1. En ik kon wel atleten 'volgen', maar ik kon geen overzicht van de atleten die volgde tevoorschijn halen...
Van een aantal atleten op de middle distance die ik wilde volgen weet ik nog niet wat ze gedaan hebben, anders dan dat ze niet in de top 50 van hun agegroup ge-eindigd zijn. Op de individuele pagina staan (nog) geen details.
Als ik Challenge was zou ik eens een heel serieus gesprek met de ontwikkelaars van de app gaan hebben. Er zit veel in de app, maar hij zit onlogisch in elkaar, werkt slecht en een aantal belangrijke dingen zitten er niet in.