hugo schreef:Ik blijf het een hoop geld vinden ondanks dat ik denk dat het inderdaad een super ervaring zal zijn.
Als het zover is zal mijn voorkeur dan toch uitgaan voor de Frysman (schrijf je dit zo?)
Hier ben ik het wel mee eens.
Het lijkt me echt wel geweldig om een 'echte' te doen maar op het moment is mijn fiets goedkoper dan de deelname aan een Iron Man... voor 500 euro kunnen we ook met het hele gezin 2 weken op vakantie
Voor loopjes hanteer ik meestal het "1 euro per kilometer" principe en ik snap dat dit niet voor hele triathlons opgaat.
En ik snap ook wel dat het betaald moet worden maar als ik voor de volledige afstand ga (duurt nog een paar jaar waarschijnlijk) dan ga ik die hopelijk doen in Friesland.
En Maastricht... Tsja, als ik dan toch moet reizen dan is Kopenhagen of Hamburg "net zo makkelijk". Het is toch een behoorlijke afstand, dus een overnachting (van te voren) is wel handig. En als we er dan toch zijn kunnen we eer net zo goed een lang weekend van maken..? Dan zijn er in het buitenland opties genoeg. Luxemburg?
Zo denk ik er op dit moment over, ik moet echter mijn eerste halve nog doen dus ik heb nog tijd om te sparen