Onderwerp: herstel??
Hallo allen,
Dit seizoen heb ik meerdere 1/8 en 1/4 triathlons gedaan en als een soort van afsluiting de halve van Almere (8 september). Dat dit een belasting is geweest merkte ik pas een paar weken daarna. Mijn voorbereiding was redelijk (als ik dit vergelijk met wat anderen posten dan zit ik op gemiddeld denk ik zo) en de halve ging best wel lekker (de pijntjes tijdens de wedstrijd ben ik al wel vergeten, haha). Op dit moment (28 oktober) bemerk ik dat ik de afgelopen weken weinig heb gedaan en dat het lijkt of er rust nodig was. Dit zelfde gevoel heb ik in het verleden ervaren na het volbrengen van de Roparun. Ik lijk zo anderhalf maand rust nodig te hebben. Ik wilde eerst de vraag stellen of dit normaal is dat ik zo'n periode van rust nodig heb, maar omdat ik dan antwoorden krijg als: dat is bij iedereen verschillend, ik weet niet wat je voorbereiding was of andersoortige opmerkingen die me niet veel informatie geven, dan maar de volgende vraag: hoeveel rust heb jij nodig na een intensieve inspanning?
Ik hoop op mooie antwoorden zodat ik zelf kan bepalen of ik me rustig kan neerleggen bij langere periodes op de bank