Afgelopen zaterdag een halve M in Epe. We wilden die gaan lopen voor een loopmaatje, ze gaat "Rotterdam" doen. Mooi moment om te kijken waar je staat!
Helaas, zij was ziek. Maar omdat we ons al hadden ingeschreven toch maar gelopen:-D. Ging prima, geen PRs voor mij oid maar mooi in 1.50 uitgelopen.
Qua weer een mooie loop, we konden langs een stuk schietterrein lopen wat normaal afgesloten is. Dat zie je gelijk --> geen troep in de berm.
Verder had de loop wat lange, rechte stukken. En wat hoogteverschillen. Die rechte stukken zullen killing zijn met slecht weer (wind/regen tegen) maar nu was het prima te doen.
Leuke loop, maar voor ons eenmalig want hij was niet zo heel bijzonder. Ik zet hem nu in elk geval nog niet op mijn loopkalender voor komend jaar...
Beetje spierpijn (vooral aan de voorkant, overgang bovenbeen/heupen/buikspieren) maar dat was verwacht.
Ik heb me maar uitgeschreven voor Geldrop ('t Is voor niks, een marathon, 25 november a.s.) want dat zou te veel van het goede zijn --> te weinig meters gemaakt de afgelopen tijd. Uitlopen is geen probleem maar het zou me te veel herstel kosten.
Wel me gelijk maar ingeschreven voor "Enschede", op 14 april. Mooi doel! Streeftijd wordt 3.45 en hopelijk kan ik me nu eens aan een trainningsschema houden :-)