Onderwerp: Prettige kerstdagen en een goed en sportief 2019!
Triathlonforum werd dit jaar 12,5 jaar oud en da’s niet niks! Heb het al eerder gezegd maar nogmaals dank aan alle bezoekers en leden. Vooral dank aan de (zeer) actieve leden die met hun adviezen, vragen en opmerkingen het forum steeds waardevoller maken voor de beginnende en gevorderde triathleet.
In 2019 gaat het forum gewoon door met er zijn voor iedereen die geïnteresseerd is in onze mooie sport. Advertentieloos want als ik het goed begrepen heb behoud ik in 2019 gewoon mijn baan dus ik kan de geringe kosten nog wel even dragen :-)
Er komt waarschijnlijk in 2019 een update van de software. Dit plan is er al een tijd en de uitvoer begint steeds noodzakelijker te worden omdat de huidige software (PunBB) waarop het forum draait niet meer wordt ondersteund.
Veel triathleten zijn druk bezig om hun planning voor 2019 te maken. Heel veel succes daarmee! Er is ruimte genoeg op dit forum om je plannen de delen en adviezen te vragen over de verschillende wedstrijden!
Iedereen hele fijne feestdagen gewenst en een sportief en gezond 2019! Ik hoop jullie volgend jaar het hele jaar weer te zien op het forum!
Wijnand