Re: Hoe zag jouw trainingsweek eruit
Qua trainen weer 2 beroerde weken. De eerste week was gepland, want skien. Eerste dag een schuiver gemaakt maar weinig last van. Op de laatste dag ziek geworden (zaterdag). Irritant want we moesten 's ochtends het appartement uit en vertrokken in de namiddag pas. Dus toch maar de berg op. Voelde me beroerd, daarna met de trein, hotel, vliegtuig, werd er niet beter op. Flinke koorts en maandag en dinsdag van werk thuis gebleven.
Donderdag voelde ik me redelijk goed en met de tri club zwemtraining meegedaan. Veel techniek en op het laatst wat sprintjes. Toen bleek dat die schuiver van de eerste dag toch meer schade had aangericht dan gedacht, flink last van mijn ribben erna, meer dan de dag van, of dagen na, de val. En nu nog steeds.
Gister uurtje tacx gedaan en dat ging wel qua pijn, maar mijn longen vonden het ook nog niet helemaal leuk.
Deze week zal zich dus beperken tot wat tacx werk. Geen lopen, geen zwemmen, geen core. Doe wel braaf mijn oefeningen voor mijn hielen, dus hopelijk heb ik daar geen last meer van als ik weer begin met lopen.