Onderwerp: hallo allemaal
mijn naam is Daniël Hamerslag, 49 jaar en woonachtig te Delft. Sinds 1996 loop ik lange afstand en heb reeds vele marathons en halve marathons achter mijn kiezen. De laatste jaren merk ik helaas dat ik vrij vaak tegen een blessure oploop (tja, ouder worden hè) en mijn motivatie wat tanende is. Zodoende heb ik in mei besloten een racefiets aan te schaffen (na de zoveelste kuitblessure) te gaan fietsen. Dit was echt wennen omdat dit niet mijn ding is. Gelukkig begin ik het fietsen te 'ontdekken'. Omdat een aantal mensen in mijn omgeving de triathlon sport zijn gaan beoefenen ben ik langzaam besmet geraakt en heb zodoende mij aangesloten bij TVR (triathlon vereniging Rijnmond). Omdat ik het idee had dat ik wel een beetje kon zwemmen dacht ik dat dit wel moest lukken. Nou, zwemmen moest ik dus ook 'ontdekken' maar heb het idee dat ik redelijk op weg ben. Ik heb gemerkt dat ik weer zeer gemotiveerd ben om lekker hard te sporten en blessures blijven uit. Gelukkig heb ik ook de support van thuis en dat wil ook wel meewerken.
Ik ben van plan om het komende seizoen een aantal OD, kwart en sprints te doen en heb mij al in geschreven voor de 70.3 te Zell am See. Ik kijk hier erg naar uit. Niet alleen dat maar ook naar de adviezen vanuit dit forum.
sportieve groet,
Daniël