Enige maanden geleden besloten te investeren in een TT fiets en, de wijze raad op het forum goed gelezen hebbend, eerst een meting gedaan bij Chris Brands. Daaruit kwam de Cervelo P2/P3 als een zeer geschikt frame naar voren. Toen begon de zoektocht. Tot enkele dagen geleden keek ik met name naar een nieuwe P2. Dat paste mooi in het budget dat ik voor mezelf had vastgesteld.
Totdat ik op Marktplaats een mooie P3 uit 2018 tegenkwam... Uit contact met de verkoper bleek dat de fiets slechts drie keer was gebruikt voor korte ritten van 20km. De fiets was gekocht met oog op tijdritten en niet voor Triathlon. De verkoper bleek er echter toch niet het verwachte plezier te beleven. Dus na zo'n 60km gebruik ging hij in de verkoop. De fiets is dus zo goed als nieuw.
Aanpassingen die er aan gedaan zijn en dus in de prijs inbegrepen:
- Rotor Flow vermogensmeter
- Q-ring ovaal, 175mm crankstel
- Mavic Ksyrium Pro Exalith wielset (maar deze hebben meer km's op de teller aangezien ze van de gewone racefiets van de verkoper komen)
Ik krijg er wat dingen bij, namelijk een set nagenoeg nieuwe SPD-SL Ultegra en een aerohelm maar kan zijn dat die mij niet past natuurlijk.
Alles is voorzien van de aankoopbonnen van de fietswinkel.
Ik ben er super blij mee en hieronder staan wat foto's gemaakt door de verkoper: