De 735 is gewoon een goed horloge wat erg veel kan. En inderdaad die barometer...die is bij mij een keer in de 920 en 935 kapotgegaan. Bij de 920 een gereviseerde 'nieuwe' gekregen van Garmin, bij de 935 een gloednieuwe.
Vandaag nieuwe schoenen bestelt, was er wel weer aan toe. In december een loop meting gedaan bij TriPro. Ik had al een aantal jaren Saucony Guide schoenen, en bij TriPro 6-8 paar schoenen aan gehad en daar kwamen toch weer de Saucony Guides als beste uit. Omdat ik toch eens iets anders wilde proberen, en omdat ik dacht dat ze misschien zo goed aanvoelden omdat ik er zo aan gewend was, toen voor de tweede keuze gegaan, een paar 361. Maar vlak erna kreeg ik toch echt meer last van mijn hielen met lopen. Dat is langzaam beter geworden (niet op de 361 gelopen). Vorige week toch weer een keertje op de 361 gelopen en begon gelijk weer mijn hielen te voelen (zijn nog niet helemaal ok). De 361 hangen nu aan de wilgen, misschien haal ik ze er in de herfst nog een keertje uit als mijn hielen al een poos helemaal ok zijn. Dus maar weer een paar Saucony Guides bestelt, volgens mij mijn 9e paar inmiddels, ze heten nu Guide Iso.