Podium zit er voor mij denk ik niet in, maar ik wil wel mezelf uitdagen om een goede tijd neer te zetten. Dit wordt voor mij de derde triathlon in 3 jaar. Afgelopen najaar en winter geinvesteerd in lidmaatschap triathlon vereniging, zwemcursussen, wetsuit, tijdritfiets en veeeeel meer getraind dan voorgaande jaren. Ik verwacht dan ook een betere tijd neer te kunnen zetten. Maar dat is ook sterk afhankelijk van de omstandigheden. Heb er nog nooit één zo vroeg in het seizoen gedaan en al helemaal niet zo koud. Voorspelling is 12°C en af en toe een bui regen. Het is niet anders, nat worden we toch. Mijn angst bij nat weer is altijd om een schuiver te maken op de fiets. Voeten en handen worden toch wel koud. Ik denk dat ik niet te veel ga proberen te prutsen met overschoenen en handschoen e.d. Kost heel veel tijd en na +/- 32 minuten ben ik weer van de fiets af. Misschien wel een jasje.
Gisteravond het wisselen geoefend in het park. Iedereen zat toch voetbal te kijken dus lekker rustig. Kon ik lekker prutsen met elastiekjes aan mn schoenen. Had ik nog nooit gedaan, is even lastig in het begin. Maar ja, beter dan hardlopen op mn fietsschoenen in de wisselzone, ging vorig jaar bijna onderuit.