Zelfstoef stinkt, maar wat ben ik super tevreden!
7de plaats behaald vandaag in de "elite-reeks" en ook iedereen uit de "recreanten-reeks" achter mij kunnen laten.
Het zwemmen viel met 17'03" wel wat tegen maar aan de andere tijden te zien ging het bij iedereen niet super snel...
Al is tegenvallen een groot woord aangezien ik 6 maanden geleden in het zwembad nog niet onder de 20' geraakte.
In ieder geval als 19e uit het water en vervolgens mijzelf ongelofelijk overtroffen op de fiets.
13e fietstijd en na 1u 39,6km/u op mijn horloge zien verschijnen. Heerlijk gevoel, zeker aangezien ik me vooral tussen echte "tijdritbolides" bevond. Ik droom voorlopig nog even verder van zo een fiets...
Na het fietsen dan mijn beste discipline, het lopen.
10km in 38'56". Nog niet helemaal top, maar de maagproblemen die me het vorig jaar quasi nog onmogelijk maakten bleven nu toch binnen de perken. Blijven trainen op het eten en drinken tijdens het fietsen en lopen zodat we nog enkele minuten kunnen afdoen van die looptijd.
Een echte motivatieboost om na 6 maanden hard trainen dit resultaat te zien staan en vooral ook het resultaat dat ik nodig had om erin te geloven dat ik een echte triatleet kan worden.
Ps: Wat heerlijk zo een niet-stayerwedstrijd!
Triatlonverslaving, nog een beetje meer check dan al het geval was!